17 februari

Haha börjar med att be er att gå in och läsa de fina kommentarerna som jag fick på de andra inlägget :P haha .. helt sjuk :P

Va hemma vi kvart i 4 i natt , va helt pigg hehe bara skrattade och skrattade :) hehe och min solstråle satt hemma hos sig och skratta lika mkt :) kul kul :)

åkte ut på väla idag med sara, kolla runder lite  hitta inte det jag skulle men men kommer fler dagar man åker dit väl :)
träffa Dan och Tommy där ute också, käka KORV på ikea , gott !
sen körde vi hem till min mormor hämta en sak till mamma körde ut till Bjuv allesammans och lämnade den och jag byta jacka va ju liter kalt.
tillbaka till stan och tvätta bilen , behövdes verkligen :)
Tommy tvätta nog mer mig än vad han tvätta Dans bil hahhaa :)

Och nu ja då sitter man hemma hos dan och kollar tv och lite sånt, precis lagat mat och diskat :) och sen blir det ut med hans bil en sväng när han jobbar :) Mmm längtar redan :)

annars får man väl se vad som händer ikväll, fest sugen e man också lite smått :)

Mjaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0