18 februari

yes blev en runda med dans bil igår så gott :) upp till statoil ch drack kaffe och snacka med Josefin :) skit ont i magen fick man haha :P men men.. sen träffa vi kim en runda och sen hade dan jobbat klart stack upp till han igen en snabb runda :) sen stack jag lika fort vidare till nästa ställe :) så nu sitter man här och ska snart köra hemåt, jobb kl 6 ju :( dock bara till halv 11 ungefär sen hem och sova , köra mamma och sånt i morron ju .
usch upp tidigt =/ blöö..

Ajja blir en runda till J1 sen och dricka lite kaffe innan jobb :)

Hade nice =)

Kommentarer
Postat av: Knäppis.

Blev inget j1 , haha, men imorn vill han träffa oss, bloninerna skrev han ;) hahah ... FATTA, jag kom hem nyss, helt blöät :) .. ME LIKE !!! ... SNÖ, med massa pulka, sen har jag hängt på knutanb med hanna !! ;P

2009-02-18 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0