19 februari

Nä blev inget kaffe hos J1 igår, ingen orkade och sen skulle jag jobba ju, gick faktiskt rätt bra snabba oss så man fick komma hem lite tidigare :) va en massa snö då ju =/ 
sen blev det hem och sova för min del, va dock inte trött så tog ett tag :P

upp tidjgt idag, körde mamma till sjukgymnasten va där 1 timme :)
sen hem börja städa lite och tvätta och allt sen blev det Landskrona, mamma skulle till jobb och jag fick köra henne :P
satt där och läste en bok, drack kaffe och snodde en kaka :) Ingen såg hahha =)
åkte hem igen, duscha byta om och hämtade upp sara, körde till Öb och lite andra ställen, blev en ridhjälm hahha :P ridning i morn ju haha kommer bli roligt som fan och se, längesen man satt på en sån :P

annars blir det nog lugnt i morgon kanske, vem vet.
får väl se vad som dyker upp, ska ju upp tidigt på lördag med men vad gör de :P hehe.
ush ush..

ikväll händer väl inte speciellt mkt heller =/ tråkigt som fan , men sitter hemma hos sara nu så har iallafall något att göra . resten utav kvällen får man ta som den kommer.

have a nice night :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0