2 februari

Va en sjukt seg måndags morgon, precis som det brukar men detta va extremt.
somnade nog vid halv 4 och gick upp kvart över 5 , suck !
Gick iallafall och la mig när jag kom hem och det va riktigt nice, drömt helt konstigt också, värsta upp blåstbara rutchikana (eller hur det stavas) som jag ramla ner från och sen va det lilla rocky som jag sprang runder med under armen och han va klädd i värsta jackan o allt, höll iallafall han under armen för att inte den andra hunden skulle ta han och det va därför jag ramla ner, sen helt plötsligt hade jag barn, snurra runder på 24/7 med barn vagn , men visa sig att det va ett badhus istället som jag skule städa på .. äh ja jag vetifan haha helt rörigt :P


snart kina mat med Sara och Jonas gott gott :) Tänker dock bara på den andra Sarah när jag skriver det här ;)
hehe..

Åh yees ikväll är det Lipstick Jungel , så jävla bra :) så det får man absolut inte missa :)

Ett förlåt har man fått, men det är helt sjukt vad man kan känna sig sårad ändån..
ajja får väl se hur det blir med alt :)

Nä ska dra nu , ciao :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja de är sjukt bra! :D Gott med kina ;)

2009-02-02 @ 18:01:39
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag hoppas verkligen du tänker på mig när du äte din jävla kina mat :P , hahaha .. OChs nygg dröm och rockan :P

2009-02-02 @ 18:07:01
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0