5 februari

Snö, jag hatar snö fast egentligen inte, kommer den när den ska komma vid jul och nyår och där då är det absolut inget fel men NU nej nej :( BLÖ på det hoppas på att det försvinner snabbt :)

Fixade och hade mig igår, kurser och grejs :) biljetterna är fixade till Joddla på lördag, sjukt roligt vi ska ha :)
snart träffa sara tror jag :) ska iallafall ut och gå idag, vilket intr har blivit på hela veckan men sånt är det :)  Sola måste jag också göra så ska väl passa på senare idag :) och i morgon är det FREDAG :) Skönt !

Sugen på något är jag också men vet inte vad, ååhh måste sluta o handla mat för mina pengar men det är ju så sjukt gott :) haha.

Ajja nä skriver kanske sen eller i morron när jag har mer tid :) Ha de fint allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0