Äntligen Fredag =)

riktigt skönt med frdag vet jag att jag kan sova länge i morgon haha :) det ända jag har längtat nått enormt efter :)
händer väl inte så mkt idag, ska träffa min lilla Saris ikväll ta det lugnt bara för i morron blir det lite fest, tjejmiddag och sådär :)
blev inga extra timmar på jobb heller, skulle haft 1 timme extra tre gånger i veckan, inte mkt men det är mer iallafall men så blev det inte, eftersom allt va inräknat på de 4 timmarna jag redan har, skit tråkigt men det är sånt man får ta helt enkelt, hoppas ju på att jag hittar något annat eller att man iallafall får ett ställe till och ta .

Blir lite tacos och sånt gott idag :) men kom just på att det är vad vi ska äta i morgon också haha , så blir en helg full av tacos men det är gott så det gör inte så mkt :) wii :)

ska gå och städa lite nu så man slipper vakna i värsta röran, skriver väl mer i morgon om jag hinner :)

ha en bra fredag, för det tänker jag ha :)

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Anonym

blöö vilken gammal bild hahahaha !

2009-02-27 @ 17:08:37
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0