Bio/ Joddla / Sjukhuset

Fredag : Börjar här eftersom det har hänt mkt och jag har inte orkat sätta mig vid datan haha :P Jobbade som vanligt, sen hem och sov en timme sen tillbaka till stan, sola med Josefin och en massa snack :)  hem, åstorp , handla kina mat hem och käka o göra ve sig stack till Sarah&Hans, skulle på bio med Sarah, såg I taket lyser stjärnorna, riktigt bra film faktiskt den kan jag verkligen rekomendera :)


Lördag : Vakna relativt tidigt, städa, laga mat hämta Hagman på tåg stationen, sen hem till mig igen, gjorde ve oss och började dricka vid 4 :) alltid trevligt när här kommer folk hehe :P Mamma körde oss till J1 satt där och för festa, skit kul träffa nytt folk :) drog ner till tivoli vid 8 tiden, då va det ju  Joddla med siv sjukt bra va det hade skit kul. blev en runda till Harmony och utposten sen kom  jonas och hämtaded mig inom Mcdonalds och sen hem i en massa snö :( Blö :P

Söndag:  Ett fett BLÖÖÖÖ , ont i hela kroppen, till och med i naglen men nog värst i ryggen eftersom man flög rakt in i räcket dagen innan men sånt får man leva med. blev soffan och tvn hela dagen iallafall.

Måndag: Jobb, hämta mormor , hem , sov en timme, hämta hagman och sen till akuten med mig själv.
väldigt mycket folk och väldigt lång väntan, blev inskickad på medicin vid halv 8 tiden tror jag det va, sen satt vi där och vänta och vänta, läste tidningar, löste korsord, käka knäckebröd som aldirg förr, sen blev vi nog mega rastlösa båda två, fjanta runder som två tre åringar skratta så jag höll på att dö ( va ju dock på rätt ställe om de skulle hänt, HUMOR HUMOR ) , prova munnskydd , lekte med ficklampa , tryckte upp näsan mot fönstret haha ja jag vet inte allt, sjukt roligt blev det ialafall och de som jobbar där lär ju komma ihåg en , efter ungefär 5 timmars väntan kom Martin med kebab tallrik till mig och Sara :) så gott . Guld värd den killen.
 
klockan elva lämnade vi iallafall sjukhuset, så jävla trött körde barfa hem sara och sen va de raka vägen hem till min säng :)
Tack Sara för du släppte allt och följde med mig, hade ju inte varit samma sak utan dig haha :)

Tisdag:
jobb, hem och sov och sen har det inte hänt mer ! får se vad som händer ikväll :)
ska iallafall inte sitta här :) haha.

Ajja ha det fint puss o hej.


Kommentarer
Postat av: tonnys flicka ;)

Lätt jag gjorde, du hade ju gjort samma sak för mig :) - Väntaaa du bara !! ^^ tihihih . De va sjukt kul, och massa glidmedel ?! hum, va hände där ;) ... Lördag ska bli minst lika roligt som förra helgen :)

2009-02-11 @ 01:13:43
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0