En rolig dag till :)

Stack hem till sarah och Hans igår, första man fick göra va och torka en massa kiss efter hundarna haha :P och sen slog man självklart huvudet i deras badrums skåp och jag hade väl varit där i tio minuter så va det full kaos :) hahha men va lite skoj ändån :P
satt och kolla på lipstick jungel sista avsnittet , sjukt bra fortfarande .
sen stack vi och solade och det va riktigt skönt faktiskt :) sen hem till dom igen och spela lite rock band igår med :) gick mkt bättre denna gången ocg sjukt kul är det. sen blev det film Get rich or die tryin ! med 50 cent riktigt bra film faktiskt, fastnade helt totalt i den så den va slut vid halv 3 typ och jag va hemma lagom till kl 3 :)

och nu har man precis vaknat, ska väl ta på mig och lite sånt sen in till stan och träffa sara och köpa lite cider till ikväll :)
blit tjejmidda hemma hos Hanna , ska bli kul faktiskt :) och efter det får man se vad som händer om man drar ut eller på fest eller både och :)

Ha en bra lördag pusss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0