Ridning =)

igår kväll blev det solning med sara och sen massa snack med Jasse =) sen va det hem och sova , men gick inte allt för bra haha :p
va mega mega trött i morse, trodde de skulle va tvärt om men nejdå . åkte iallafall till jobb och jobbade på som vanligt, sen litet möte med min chef och sen hem till sara , byta om till ridkläder sen va det dags för oss att rida :) nervösa som fan va vi båda två och rädda blev vi när vi gick in i stallet, men väl uppe på hästryggen så gick det jäklar i det bra iallafall för min del haha =)
va bara jag och sara på hela stället där så vi fick ju lite special hjälp , men det är ju till oss som inte är så duktiga 'än hehe.. så får se vad som händer med ridningen men helt klart fler gånger ska jag dit, ont i baken har jag så kan bara tänka mig hur dt känns i morron :)

blir lite mat nu snart, höna ris och currysås så gott =)
hade kunnat äta det alltid :) ..

sen ut på Familia med Sara ikväll :) se om man hittar något kul :)

föresten va inne på en blogg förra veckan där hon skrev om en tandkräm som skulle göra tänderna vitare.
och jag behövde ny tandkräm så jag gick och köpte den, pepsodent white now, och ja den funkade faktiskt tycker jag iallafall till och med Mamma gick och köpte en och hon gilla den också :)
blått härligt skum , finns på vanliga butiker som ica för ungefär 30 kr :) hur bra som helst , testa den =)



så här ser den ut =)

tillslut så kan jag bara säga att den här dagen har varit riktigt skön :) ha en fortsatt trevlig dag/kväll

Puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0