Wiii :)

Va en riktigt bra dag igår, kom hem från jobb och la mig i min säng och somna :)
sen va det dags att åka till sjukgymnasten med Mamma, skratta rätt mkt åt henne såg rätt kul ut haha :) kunde tränat om jag ville men eftersom jag skulle iväg efteråt så hade jag varit tvungen o duscha och det hann jag inte, trätta Sarah ute på väla gick en sväng där  tevligt trevligt :) och när vi väl bestämde oss för att vi va klara så skulle sarah ha presentkortet som hon köpte , som hon trodde låg i min väska men nej jag stoppade bara ner hennes plånbok så vi fick gå tillbaka hela vägen till spelbutiken och tur nog så låg det kvar :) haha.
sen efter det åkte vi hem till henne och Hans och spela Rock Band , haha skit kul va det verkligen, jag på trummor och sarah spela gitarr och sen skulle vi sjunga men gick dock inte så bra för min del verken på gitarr eller sjunga hahha :P trummorna gick väl lite bättre men ingen taktkänlsa alls fanns :P fan skit svårt hahha ...
ajja det va en kul kväll iallafall :) kändes som jag kunde sitta där hela natten och prata på :)

Torsdag idag också en dag närmre helg :) wii längtar bara tills jag får sova lite längre på morgonen och slippa gå upp kl 5 :S
sjukgymnasten snart med Mammsen, sen hem till mormor en runda och sen får man väl se vad som händer, vill egentligen sola så får se om jag tar och gör det :)

Have a nice day :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0