12 januari =)


Får nog kanske ta och bli lite bättre på att uppdatera min blogg, men har ju inte haft tid till det nu på senaste har alltid kommit något annat ivägen , kan betyda jag har ett liv :) haha eller inte...

Ajja i vilket fall som blev helgen inte alls nykter , efter mkt velande fram och tillbaka i fredags slutade med att jag åkte hem till Philip satt där ett litet tag med Sara och Malin va riktigt trevligt , tog taxi ner till båten , Harmony och drack vidare , jonas , henke och leeman kom ju ner sen plus två andra tjejer :) alltid kul att träffa nytt folk .
drickan va ju gratis under hela kvällen och det tackat man för :)

När dom stängde drog vi vidare till Dickens, hade sjukt roligt , för en gångs skull så va man inte på de vanliga ställena :)
sen va det vandring hem till Jonas på plantan, hicka och vinglandes över hela vägen plus sara som skulle gå under bron gjorde väl att det tog typ 40 minuter för oss att gå dit, vanligt  fall tar det väl 10 kanske , trängde med sara o jonas under natten , Leeman och Ted hade ju tagit sofforna, men klagar inte för jag tog nog upp hela sängen :) hahah :)

Sen Lördagen blev det bara slappe hemma hos sara med popkorn, chips och dipp och pommes pinnar som vi krängde med va riktigt gott fast man mådde röv :)

söndagen va annorlunda, städa man för fullt och sen va man ute och gick, gick ffrån Laröd till Domsten ungefär :) riktigt skönt fast hade inte samma tränings verk som sist när vi gick från Laröd till stan o tillbaka igen :P

och idag har man varit och simmar, bråkat med Tanterna gjorde man med, Blö :P haha !

blir bara en slö kväll här hemma idag, tråkigt men skönt också =) hoppas på att denna veckan ska gå lite fort =)
näe om man skulle slänga sig framför tvn istället :)
Ha de fint allesammans puss & kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0