14 januari

Åkte till Sarah och Hans igår, åkte till Maxi och panta burkar haha.. lite pengar blev det iaf åkte även ut till Tommy och hämtade bröd som jag fått av Christer :) gottgott :)
sen satt vi bara och snacka lite och sådär hemma hos dom :)

precis varit och solar med Hagman också, va riktigt skönt faktiskt sen en runda till Jasse och sen hem och ätit Pannkakor :) Mmm ..



Måste börja ta tag i mitt liv , måste börja söka nytt jobb eller iallafall ett deltids jobb till för detta håller inter längre , men hittar inte riktigt ork till det men det kommer det kommer :)
(Hoppas jag iallafall )

pengar i morgon, som jag längtat hoppas på det blir mer denna gången än förra , men man vet aldirg har lärt mig att inte hoppas för mkt på det här jobbet...

Center Syd i morgon med, handla kläder tills på lördag då Sarah fyller år då ska det bli party :)
Längtar längtar :)

Blir tv sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0