15 Januari

Yeees snart fredag och snart helg så skönt att man kan sova lite längre på morgonen, helt sjukt va trött jag va i morse orka ju fan knappt resa mig men men så är det nästan alltid i och för sig hehe, men kommer ju alltid i tid ändå och bra är ju det :)

Varit igång hela dagen idag, skönt !
börja med jobb då ju, sen hem till mormor fixa sig lite sen ut på center syd med sara, handlade lite linnen och underkläder och en väst som jag egentligen inte behövde men den va fin haha :) Sara handlade nog mest tillslut iallfall :P hehe..
sen tillbaka till stan och fixa lite saker :) kan ju dock inte skriva vad här ..

träffade den andra Sarah sen, åkte ut på Familia kolla lite äffärer och sarah och sara handlade lite , sen en runda ner på Gina , butteriks och Catflash i stan sen blev det solning och nu är man hemma :) precis kört mormor hem och nu ska man bara duscha kolla lite tv och sen blir det sängen , ska bli riktigt skönt .

Längtar riktigt mycket till Lördag , fest sugen så jag döööör :)

men i morgon blir det lugnt iallafall, ska ju passa lilla Rocky då :) pluttiplutt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0