18 Januari


BLÖ säger jag bara, sitter hemma hos Sarah och Hans just nu pch är bakfull som faan, mår verkligen som man förtjänar , blev en hel del vin , öl och sprit igår men fy fasiken va roligt jag hade, Sarah fyllde 20 igår, så det va fest och god mat i en lokal hon hade hyrt :) blev även utgång, stinsen , utposten och Crom, stod i kö till cardinal men va ju kallt som attans så vi sket i det, och lika kul för det hade man :)

Tack för igår allesammans :)

Vill inte alls jobba i morgon, vill bara få ligga under mitt täcke också sova men neej så blir det inte =/ har en hel del som ska fias i morgon med men som sakt tar det som de kommer helt enkelt :)

Dags för mig att köra hem, duscha och äta och sen soooooova :)

Ha de bra !

Kommentarer
Postat av: Tina

varför köpte du inte den då? :D

2009-01-18 @ 18:33:36
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0