2009 - nytt år, nya händelser.

Börjar uppdatering från nyår, började med att vi va hemma hos Tommy klockan 5 , jag , sara, josefin, leeman, jonas och Tommy. drack lite och käka smörgåstårta - skit gott :) och skit roligt hade jag, spruta ner alla med glitter spray :) haha, sen kom Henke och körde oss till Kim, va ingen höjdarfest precis men vi satte oss ner och roade oss själva rätt bra ändån , åkte in till stan vid halv 12 hela bilen full haha , gick in på Crom en sväng innan 12 slaget eftersom Jonas och Henke skulle lämna bilen, sen kom ju dom ner till stan också lagom till 12 slaget :) spruta ner alla med Champange och hela jag blev dränkt , sjukt roligt :) sen va det in på Crom igen, frös ju som fan och helt blöt va jag och alla dom andra med ;) konstigt nog försvann min cider hela den där kvällen , blev en massa missförstånd, lite bråk och tjafs, men även stunder som var riktigt bra :)

Hade tre nyårs löften det ena ja, det bröt jag samma kväll haha :P men men så kan det gå ibland när man träffar på personen på fel plats :P haha , ajja skti i det :)

Kom iallafall hem igår, placerade mig hemma hos Han, från nyår til igår, Sarah kom ju och hämtade mig och körde mig till påarp, och där stod Tommy och skrapa rutorna på min bil , haha.. skit snällt iallfall :) från bådas håll :P

Blev en nykter fredag igår, va hemma hos Johan och Michelle ett tag, sen åkte man till stan va ju glas halt ute så gick inte allt för fort :P körde och hämtade min klocka, sen runder i stan käka mcdonalds och det va fanimej riktigt gott :) sen hem till Matte och kolla film, körde hem klockan 4 i natt :) va hur pigg som helst, fast idag ahr man dock sovit hela dagen typ :P
Får se vad som händer idag Måndag gäller det iallafall Sara :) då ska du få se din lilla plutt :P

Ha de fint allesamans :) Sho fräs :)




Resten utav bildern hittar ni på Facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0