7 Januari

Tillbaka till jobb idag, va sjukt jobbigt och gå upp i morse har ju inte sovit nått på hela natten, riktigt jobbigt nät man ska vända tillbaka dygnet och när masn väl lyckas så är det helg igen , ajja det löser sig det med .


Karlskrona i måndags med Sara, tre timmars bilfärd och ont i ändan när man väl kom fram, började med polis kontroll själv klart :P .. sen mötte man nog snuten ett antal gånger på vägen, klarade mig så jäkla bra :) skulle om en lastbil och det va 90, jag höll väl 130 , tänkte jag ska inte köra bakom han då kommer vi aldrig fram ju, sen kollar man i bakspeglen och ser blåljusen tänkte först var fan kom dom ifrån de va intr där innan, men som sagt klara mig för det med :) dom bara susade förbi till något annat :)

Körde runt i Karslkrona försökte hitta polis stationen , inte ens dom som bodde där verkade veta var den låg, men när vi väl kom fram insåg vi att vi kört förbi den 10 gånger haha.. brukar va en STOR skylt utanför .

ajja skulle iallafall hälsa på Tonny, lovade dig snäckan att jag skulle köra dig var han än hamna och då blev det detta stället, va riktigt roligt att se dig så glad :) 

1 månad kanske, hoppas för din skull att det blir så :D

satt iallafall och snacka lite allmänt i två timmar, mer tid än man fick egentligen , min katts namn nämndes också förstår itne vad det är som e så roligt ;) hahha :)
 sen blev det hemåt igen, 3 timmar till, käkade på BK sen direkt hem till Jonas och kolla film, riktigt trött va jag. stack väl hem runt 2 tiden eller nått sånt :P

Blev bara hemma igår sov förvisso till kl 3 sen va man segare än jag vet inte..
ajja snart helg skönt :) Nyktert ska det bli också :) hoppas man på ialafall, får bara se till att det händer något då med, klara inte att bara sitta rakt upp o ner och glo :P

Nää fan nu ska jag se till att göra något ;)

Ha det finfint :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA, och de va GULD värt :) såå glaad och träffa HAB ! porrr bilden ;P

2009-01-11 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0