9 Januari

 Denna arbetsveckan va ju kort utav nått, tre dagar hur skönt som helst :) jobbat lite mer också och det är aldirg fel, behöver verkligen pengar nu alltså så det är bara spara spara spara :)

Helg är det också, blir lugnt denna helgen med :) antagligen ner på båten med alla andra idag , dock inte dricka bara ner säga hej och va social :) kul kul :)

I morrgon, ja då ska jag fanimej sola, idag blev det inget för jag somnade och skönt va det , inter mkt sömn i natt inte va hur pigg som helst ..

Vet att mitt beslut igår inte va det bästa med tanke på vad jag sagt , men det är svårt, som faaan och jag önskar att det vore lättare för min egen skull ..

antagligen inte många som förstår vad jag pratar om men det är nog en person som gör iallafall ..

Näe ska ta och köra en sväng nu =)

ha det nice =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0