Dagens dag :)

Yes Yes, tillbaka till jobb idag, kändes rätt skönt fast jag va mega trött i morse  men iväg kom man och va inte så farligt som jag trodde :)
gjorde vad jag skulle där och sen körde hem, värsta omvägen för att komma till Mörarp och köpa bullar , men men hem kom jag iallafall efter ett tag.
somnade gott gjorde jag också, vaknade lagom till sara också va vaken, gjorde ve mig och lite sånt där hämtade upp henne efter att ha stressat ihjäl määniskan haha sorry :)

stack till väla enn snabbis, posta några brev och lite sånt där kul, körde till Maxi och panta burkar hehe köpte en korv med bröd och faaan va gott det va fast jag tog fel senap, de va ju den starka jag råkade ta men gott va det, direkt efter där körde vi till ättekulla och käka snitzel :) va inte alls så gott och va rätt mätt efter den där korven ..

Solade gjorde vi med och skönt va det, så det blir de i morron också efter jobb fast bara för min del då :)

Nä nu kallar sängen på mig skönt ska det bli :)

>snart helg, måste hitta en fest haha :p någon som vet ?? :P

Ajja ha de gottigottans :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0