12 mars.

jobbat på som vanligt en aning stressigt eftersom vi skulle ha möte klockan 9 , satt där i två timmar lite segt men rätt okej ändån :) är ju alltid bra när man kan sätta sig ner allesammans och komma fram till saker .
sen blev det hem till mormor, mamma skulle ju också komma dit och äta lunch innan de skulle till sjukhuset och jag skulle ju ändån iväg med sara men så blev det inte hehe.. så käkade lite paj kolla lite tv och halv sov sen körde jag hem :) och nu sitter jag här och har inte ett skit och göra. tråkigt men rätt skönt ändån.

Blev riktigt sugen på att tatuera mig , kanske skulle gå ner och prata med tatueraren så kan man ju alltid se vad som händer :)

Nu ska jag träna lite iallafall :) wii :D

ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0