17 mars

Jag har ju itne skrivit på ett tag beror på att jag knappt haft tid till det . Helgen har det varit fullt upp nykter till och med :9 riktigt skönt. Fredagen blev det bara film hemma hos matte sen lämnade sara sen hem till HAN och snacka lite sen hem och sov :) Lördagen upp tidigt åkte till pålsjöskog och gick en runda med sara och jonas , skönt men jobbigt hehe :P sen handlade vi lite till kvällen blev ju middag hemma hos mig :) sen ut pch gled runder med jocke och krille :)  blev en runda hem till sara också :) och dit kom ju Hanna och tizor också :P satt och flabba lite och sen åkte jag hem till Jonas kollade på American histori X , så jävla bra film :)

Och söndagen hände det iinte allt för mkt, sov och åkte hem till Han och kolla film och mös :)

Och igår va det doktorn som gällde, hämtade upp lilla Elj och körde dit, sjukt roligt haha :) Vatten och grisar hahha :) borde inte få va på sjukhus :P ..

käkade blåbärspaj hos jonas efter det, skulle egntligen ut och gå men ingen orka så blev Våra bästa år och sova :) hehe.. sen hem och träna lite gran och sen åkte man till honom igen :P hahha... anar nästan att jag kommer få ett sms efter jag skrivit detta hehe :)


Och idag har inte hänt för mkt, va sjukt jäkla trött så somnade när jag kom hem och sen blev det Familia med Mammsen :) Stan i morron och fixa lite saker , även lämna in min telefon :( BLÖ !!!


Ajja ska o träna lite till nu hähä :) wii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0