23 mars .

 Helgen har ju varit helt kanon faktiskt, blev inget Af med sara i fredags eftersom vi kom fel tid så vi stack ner till tropical och snacka lite istället skit nice va det :) sen hem och fixa lite o ha sig, sen träffa man Josefin snacka en massa och sen kom ju även Hanna, sara, Huset , Jonas, Leeman och Christer dit :) haha va riktigt nice speciellt Saras och Hannas skiduppvisning hahhah , helt sjuka :) sen skulle man egentligen ner i stan en sväng men den där lilla damen svara ju icke :P så blev hem och sov
Lördagen började skit segt, gjorde inte ett skit satt bara hemma typ skulle bli fest men efter många om och men så packade jag ihop mina saker och åkte hem till han för att ta de lugnt.
Men Nejd¨å så blev det inte vi skulle ju på fest hahha :P
va faktiskt riktigt kul, råkade dock bli kanonfull och han va ju inte mkt bättre haha så vi hoppade över stan och åkte hem istället redan klockan 1 :) Mcdonalds blev det också fast det inte stanna i magen så länge men BLÖÖÖ :P haha.. massa snack med Huset vilket kändes riktigt skönt :) så tack !
Och ja fy vad jag mådde igår, :( gjorde inget annat än sov och sen på kvällen blev det film, Beck :)

och idag ahr det bara varit jobb, sen kom min förra chef och hämtade mig skulle kolla några nya ställen som jag ska va på :) skit skönt , kommer upp i dom timmarna jag hade förr så nu blir det mer pengar :D Wiihoo :)
Blir landskrona i morgon och onsdag också, så då jobbar man från 06.00 till 15.00 :P lär va duktigt trött men skit i det :)

ah ja nä nu måste jag dra :) ha de finfint :) Puss hej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0