30 mars

Har varit ledig idag eftersom jag skulle på röntgen halv 9 i morse men nej nej då ändrade dom tiden till halv 6 ikväll , så fick sova länge :) hehe.
Lagade lite mat , diskat och städat hoppas bara på att dom två nissarna inte blir arga för det :P hehe.
Blev ju fim hos Hg igår efter många om och men. fick iallafall lämnat den där nycklen tillslut :P skriver väl mest det för att jag vet att min lilla Saris läser detta så hon inte tror jag sket i henne , för det gjorde jag dock inte :)

Börjar bli lite nervös nu för den där röntgen som tur e följer hagman med mig :) men Blöö hade helst sluppit det här om jag fick välja .

ja gud ja, ska göra mig klar nu .

Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0