31 mars :D


Röntgen igår gick faktiskt skit bra , va inte alls så farligt som jag trodde knakade bara lite grann men hade ju musik i öronen :) och maskinen såg inte alls så farlig ut så det va faktiskt ganska nice :9 tog bara en evig tid för mig att få på alla miina smycken och skit  haha..

Efter det blev det en runda till Mcdonalds jag och Sara stor handla haha, vars en chicken jr , glass, paj, vatten och choklad dounat ( eller hur det stavs ) .. Mm gott va det :) och gud vad vi skratta åt oss själva haha
sen körde vi och hämtade upp Hg, lämnade av sara i laröd och sen körde vi två hem till mig, hämtade lite kläder och sådär sen hem till han, kolla lite tv och sånt där och sen va det sove dags :) haha skumm natt , trodde han gick i sömnen våga inte fråga så sket i det och somnade om haha :) hade blivit duktigt rädd om jag hade pratat o han sov hahha :P
ajja nog till det, jobb va det idag med , sjukt trött va jag också eller jag e fortfarande.. jobbar ju 9 timmar om dagen nu så det är skit bra :) och på Måndag ja då får vi allt se vad som händer :D wii :) hoppas iallafall på det bästa :D:D:D:D:D:D

Inte många dagar kvar tills det är helg heller :) längtar som fan :) och semestern jag skulle haft nästa vecka då de e påsklov det blir inte av :) jag sa jag ville jobba istället , behöver pengar så varför inte ta chansen när man ändå e på ett bra ställe :)

känns som att allting bara flyter på just nu känns så jäkla gött och jag hoppas verkligen det håller i sig :D

Slänga mig framför tvn och bara dega ska jag snart göra :) sova i min egen säng i natt  skönt :) med min lilla kissekatt :) haha lilla o lilla :P va dock en hel vecka sen typ .. :) ajja .. ajja ajja.. :)

tar dagarna som dom kommer nu iallafall :) ha de finfint :) Puss Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0