Ångest !

Tjejmiddag igår hos Hanna, det va jag , sara, josefin, sarah, emelie, jasse , anna och madde :)
käkade lite tacos spelade jag har aldrig leken , twister och sing star :) va riktigt roligt :) sen blev det taxi till stan och utposten :) hade skit kul där med och allt gick så bra ända tills jag träffade just HAN, han som jag inte ville träffa för att jag visste vad som skulle hända men jag lyckades hålla mig borta ett tag iallafall ända tills jag beslutade mig för att prata med honom och då sprack allt, känslorna bara blandades och jag visste inte om jag skulle va glad eller inte. ÅNGEST har jag idag iallafall även om allt va perfekt igår så vet jag ju att jag får inte ut något av det. och jag vt ju även ett och annat med men det tänker jag inte skriva här, dom som vet dom vet .
vaknade i morse med världens huvudvärk låg i sängen till klockan 3 sen kom mamma och hämtade mig och ush vad jag mådde och nu är det inte mkt bättre men körde iallafall hem till Sara och snackade av mig lite :) tur jag har dig !

snart hem och sova , jobb i morron igen ju...
hoppas på allt går som det ska då :)

Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0