fullt upp :)

Yes denna dagen har det varit fullt upp, först jobb sen hem så fort man bara kunde och äta och sen direkt till sjukgymnasten med mamsen  där det gick skit bra fafktiskt :) även jag ska börja träna där kan ju lika gärna göra det när jag är där med henne istället för att bara sitta där en timme .. så det ska nog bli bra :) sen va det bara hem äta lite till och sen ut på Ikea med Jonas hämtade skrivbord till mamma o Jonny :) hem och lämnade det och sen hem till Jonas, satt och snackade lite medans vi väntade på Sara .
Hon kom och sen gick vi ut på en promenad haha.. från plantan till knutpunkten , drack en vanilla latte med espresso house och satt o snacka lite mitt i solen hur skönt som helst :) sen upp till Jonas igen och efter det blev det solning , riktigt nice :) och nu har man precis ätit och sitter här hemma :) ska faktiskt ställa mig på min träningsmaskin idag också :) Helena har blivit duktig haha :D
Har ju börjat käka C vitaminer och Omega 3 o allt vad det heter och fy fan vad bra jag mår , varja kväll känns det som att jag skulle kunna springa jorden runt och visst är man trött på morgonen men inte alls som innan :) och humöret ja det ska vi inte snacka om det är liksom KANON :D
nu är det bara sommaren som ska komma så är allt perfekt :)
snart helg igen , nyktert denna helgen med :) skönt!
Fredag blir det nog hem till Lousie en runda och Lördag blir det middag med sara hemma hos mig, räkor och sånt gott :) sen film hos kim antar jag :) och badminton det får jag ju inte glömma :) haha ska bli riktigt skoj :) och resten ja det tar jag som det kommer helt enkelt :)

Har varit en helt underbar dag :) wii .

Ciao :)


Kommentarer
Postat av: LillSara ^^

haha, den bilden e ju sååå fin (:

2009-03-12 @ 12:20:16
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0