Måndag =)

denna helgen blev nykter och det va riktigt jävla skönt faktiskt :)
Fredags satt jag bara hemma hela dagen palla inte göra något förkyld som fasiken också =/ somnade tidigt oh vaknade i normal tid på lördan , åkte ut på väla med sara hon skulle handla till sin Mamma :) blev kaffe och sen hem igen :) efter många om och men så beslutade iallafall jag mig för att va nykter så åkte hem till matte och kolla på Twilight riktigt kanon bra :) körde en runda genom stan och fy satan vad fest sugen jag blev när jag såg allt folk så bara för det va jag tvungen och köra genom en gång till :) haha..
ajja sen träffa vi Hanna en runda och sen skulle vi hämta en person men blev inte riktigt så nä så fick bli värsta farten hem istället haha.. ska nog fan börja cykla istället :)

Igår blev det sova länge, till halv 4 eller va klockan va :) nice!
sen hem till krille och dricka kaffe med han jocke och sara :) haha fan längesen man va i Bjuv och gjorde något men kul och träffa gamla vänner igen :)

snart sjukgymnasten med morsan :) och sen tar jag dagen som den kommer :)
Guuuuuuuud vad jag vill ha pengar ... =/

Ajja have a nice day :) Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du illa de du ;)

de är bra med mig.. sj då? =)

2009-03-09 @ 18:40:12
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0