Mycket att göra =)

 Yees kom hem från jobb igår, städade och tvättade och allt  sen stack jag till pålsjöskog med sara´och gick en lång runda  och mkt snack blev det som vanligt :) sen världens runda genom stan, panta burkar käka korv och lite annat hehe :) sen till mig och hämta pengar och sen till Öb och köpte kakot och fy fan va vi skrattade :) sen blev de hem till Huset och drack Kaffe och snacka ännu mer , skit trevligt faktiskt :)

och idag har man jobbat, sovit varit hemma hos Henke och druckit kaffe och snackat lite skit med honom :) trelvigt det med :) och i morgon blir det full rulle hela dagen, först jobb sen träffa sarah och fika på mezzo sen till Af med den andra Sara :p sen blir det till busfabriken och sen sak vi på danska och sen till J1 och dric ka kaffe :)
efter det lär jag va helt slut hahha :P men det är nice :) har blivit mkt kaffe på sistonde men det är gott och det är trevligt :) hahah :P
Ajja nä nu ska jag fortsätta med mitt cv och grejs och äta lite sen blir det sängen för min del :)

Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0