Torsdag =)

Blev inget fika med sarah idag, har ju ont om pengar så får ta det en annan gång , men Arbetsförmedlingen blev det iallafall och träffa hur mkt folk som helst som man inte har sett på år och dar skit kul, började med att sätta oss och dricka kaffe med Danne och krille :) trevligt ..
sen gick vi runder och kolla på de olika företagen och lämna cv och sådär , in en runda på söder punkten också och lämna där med sen ut till Busfabriken men skulle komma tillbaka på Måndag och sen ut på väla och lämna till en massa där så får ju hoppas på att det händer något iallaflal :) är ju ny rekryteringsträff nästa fredag och fredagen där på så Hoppas Hoppas :)
Fredag i morgon och så skönt, en lugnt helg blir det också :) ett nytt liv för lilla mig, börjat med vitaminer och pilates och allt , tränigsvärk i magen men tänkte köra ett pass idag med och även ställa mig på min träningsmaskin och i morron ska jag ut och gå eller rättaresagt hela helgen hade jag tänkt :) vad som mer händer ja det får man se då beror ju på VEM som hör av sig :) hahha...

Yääe Yääe :) Hade finfint vetja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0