åhh vad ska jag göra ?

ja jag börjar få lite besluts ångest om vad jag ska göra i helgen. i morgon är det iallafall skolan som gäller , ABC i morgon ( Andning, blödning, chock. ) och efter det blir det hem och hämta rocky så ska han få följa med mig hem till mormor och snacka lite skit :) eller ja inte rocky då, han kan ju inte prata iallafall inte så jag förstår :P efter det blir det kanske (om jag hinner) hem till mamma en runda och säga hej :) och till kvällen blir det bara slappe framför tvn och Idol :)

Lördag där emot ska jag nog ta och passa på att sova ut, göra klart ett arbete och på kvällen får jag se vad jag orkar och har lust till, Fest eller inte ? Hmm det är frågan! men det återkommer jag med i morgon hehe :)

Söndag, då händer det väl inte allt för mycket antar jag, ska iallafall ta mig ner och sola och senare blir det nog en runda hem till Josefin och Tommy, längesen man va där nu så det ska bli kul :)

nu ska jag snart krypa ner under täcket och drömma mina drömmar :P

godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0