åter söndag !

då var det söndag igen, tiden går så fort hinner ju knappt med längre.
dags för skola i morgon med prov direkt på morgonen, inte så himla skoj men det får man väl ta kan ju hoppas att det går bra iallafall :)
får läsa lite till senare.
har vrit ute en sväng på center syd, flawor team, jysk och ikea idag. hemskt mycket folk. men handlade bara ett par träningsbyxor jag kan ha när jag ska jobba :P

igår blev det en massa film, först kolla vi på drag me to hell sjukt bra va den faktiskt, och fy fan va rädd jag blev hoppa till ett antal gånger och det betyder ju att filmen är bra :)

efter den kollade vi på finding neverland så otroligt bra är den filmen och samma som förra gången blev det, jag böla som en gris. och att den är verklighetsbaserad gör den baraännu bättre . åh den hade jag kunnat se så många gånger till :)

efter det blev det någon film som gick på tv vet inte vad den hette men bra va den och efter alla filmer somnade jag som en stock :)

nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så jag inte sitter här hela natten, snart mat också :)

ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0