blir så trött !!

FAAAANN vad jag har mycket att göra nu känns det som , blir knäpp på alla arbeten som ska vara klara. men som tur är har jag inte många kvar och de ska jag bli klar med i helgen va min tanke.

håller nog på att bli sjuk, IGEN !! trötta mig alltså. skit tråkigt är det =/

måste ut och köpa klart alla julklappar också så jag har det gjort. men frågan e bara vad jag ska köpa har en del saker jag vet men varför ska allt va så himla dyrt ??

har varit på musee idag med skolan , va inte så himla kul precis , hjär och lungräddningen i går va mycket mycket roligare hahha :P

har prov i morgon igen så ska väl plugga vidare..

ha en bra kväll, kommer väl med något roligare till helgen :)

Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0