första dagen avklarad :)

första dagen på praktiken är avklarad.
och det gick skit bra :)
mkt trevlig personal som jobba där :) och jag trivs redan, efter första dagen, helt otroligt :)
känns som de här veckorna bara kommer rusa iväg innan jag ens har lagt märke till det :)
skulle slutat halv 4 idag men blev halv 2 istället ändrade ju schemat så jag bara skulle gå 75 procent :) skönt att man fick fixa det själv om hur jag ville komma och gå :)

men i morgon är det mellan 12.30 och 21 :) och det kommer nog gå bra :)

efter jag slutat idag åkte jag till mormor, hon bor ju mittemot så det är ju skönt :) får hon lite sällskap också :) satt iallafall där ett antal timmar och snacka och käka risgrynsgröt gott gott :) första för detta året och mer ska det bli :)

nu har vi precis ätit och badat :) va skit vamt så blev inte så länge :P
snart är det ullared :) haha får vi väl se hur mkt tanten handlar för idag :)

hörs en annan dag, tror inte jag hinner i morgon :)
ha det så bra så längre. Puss Hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0