Ingen doktor =/

blev ingen doktor idag inte, hatar det där sjukhussystemet alltså, ringde till vådcentralen men nej då var där knappt några läkare som kunde ta emot mig för de va iväg på en massa skolor och vaccinerade, borde de inte ta in fler då till oss som behöver gå till en läkare ??

så nu skiter jag i den där vårdcentralen och i morgon ska jag ringa till citykliniken istället. mamma sa de va bra så får hoppas på att det går mer framåt där .

va i skolan hela dagen idag, va lite segt ett tag men efter två redbull så var dagen räddad haha !

i morgon är det dags för besiktning utav bilen och jag hoppas att det kommer gå som jag vill :) måste dock få tag i ett nytt däck innan för annars lär den inte gå igenom ... men men det löser sig :)

blir bara en massa plugg i morgon faktiskt, måste bli klar med mina arbten så jag kan plugga till provet vi har på fredag, puh mycket just nu vill ha helg hehe :)

ska gå och lägga mig i tid idag hade jag tänkt, så nu ska jag stänga av datorn och sen krypa ner under täcket och kolla lite tv, ska bara få med mig min snutt också hehe :)

sov gott :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0