nu är helgen snart slut men min börjar :)

nu är denna helgen snart slut och nu börjar min ledighet, iallafall i två dagar precis som ni nyss har haft.

har ju varit på praktiken hela helgen, som tur är är min handledare bäst så jag slapp jobba dubbelskifft haha :) s¨å jäkla gött annars hade min helg varit förstörd.

fredags gjorde jag inte speciellt mycket eftersom jag slutade vid halv 7 så det va bara hem och sätta sig framför idol och sen va det sängdsx eftersom jag skulle upp klockan 07.00 på lördagen. och det gick hur bra som helst det var värre idag, Puh säger jag bara men det var bara att sänga i sig en macka när man kom dit och sen va man igång igen. trivs som fisken i vattnet :)

men skönt ska det bli att vara ledig, att får sova lite längre :)

så får se vad de här dagarna har att erbjuda :)

var nere på julskyltningen innan och kolla på ljusshowen på kärnan , jäkligt häftigt faktiskt :) helt otroligt!
men nej nu ska jag kolla film med min snutt så ni får har en bra kväll.

tjoho :)



här är en bild som jag hittade, dem jag tog kommer upp en annan dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0