puh, va det blåser !


idag började jag morgonen med att göra prov i psykologi, tror att det gick rätt bra faktiskt. pluggade som en dåre igår. så här mycket har jag ALDGRIG pluggat i hela mitt liv kan jag ju bara säga så jag borde väl känna mig stolt :) bjöds iallafal på fika och lite sånt gott på eftermiddagen när vi hade arbetsmiljö så det va helt ok .

Hg kom och hämta mig efter skolan och vi körde ut på center syd IGEN.. för han va ju säkeer på att hitta en jacka men neej :P

ajja sen skulle vi åka hem  och ja jävlar vad de blåste och regna, såg helt läskigt ut när man kolla på himlen ena sidan va kål svart och den andra ljusare. vi låg och tryckte bakom alla lastbilar hela vägen så det tog en jäkla tid men men bättre det än att åka av vägen :)

har precis kommit hem från sarah och hans. satt där inne ett tag och snacka lite skit och hjälpte sarah att packa in jul klappar tiilll alla ungar .. orkade 3 eller kanske 4 sen va de inte kul mer haha !

jag hoppas iallafall att det inte är sånt här väder i morgon för då ska jag INTE gå ut !! då blir det sängen heeeeellla dagen :) Haha skoja, massa plugg i morgon med och sen prov på fredag. skönt med praktik nästa vecka ..

nu ska jag ta och krypa ner under mitt varma täcke :) Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0