sjukt bra dag :)

började med att vi hämtade rocky i morse och sedan åkte jag iväg till skolan eftersom vi skulle ha LABC :) gick lite segt från början men sen blev det fan kul, skratta så jag höll på att trilla av stolen :) och jag blev av med min tumme också =/ ska ladda upp en bild på det så fort jag har kopplat in telefonen i datan :)

efter det åkte jag hem och byta om och tog med rocky hem till mormor och satt där och snacka ett tag efter det hämtade jag upp Hg och vi åkte hem till mamma :) och sedan blev det hem och laga pizza, haha gick inte så bra men gott va det :)

sarah hämtade rocky innan och inte ville han följa med henne hehe :P min lilla plutt hihi :)

Idol är igång på tvn och sedan blir det en film och efter det lägg dags antar jag, skit trött är jag och vill gärna va pigg i morgon :)

så nu ska jag vara lite social med min älskling :)

ha en bra kväll
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0