söndag igen :(

blev kalkon igår då som sagt va skit gott :) åt så jag höll på att spricka haha :) fredde kom ju och hämtade oss så att vi kunde ta något att dricka och det gjorde vi blev några cider och en massa wii spelande :) bowling hela kvällen haha det var jag, Hg hans mamma och pappa och hans mormor och morfar :) förlorade gjorde jag nog bara en gång :) aa det va riktigt kul faktiskt fast hade ont i armne tillslut .

åkte hem med hans mormor och morfar så vi slapp gå hela vägen i det kalla vädret och det var väldigt skönt att slippa. sen somnade jag som en stock va ju skit trött. och idag har jag tillbringat min dag genom att sitta här och skriva en massa arbeten så nu blev jag klar med 3 stycken och har bara 3 kvar, pust ! de får jag göra i morgon helt enkelt så jag blir klar !!!!

nu blir det en johan falk film till, så jäkla bra :) har sett 4 av 6 så vi har denna och en till kvar sen hoppas jag att det kommer fler :)

så nu säger jag godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0