tjena hallå :)

Brr.. kallt som fan är det idag :(
va bara i skolan mellan halv 9 och 10 idag, hade prov och det gick nog bra kändes det som iallafall :) sen har det varit full rulle, åkte hem och käka frukost sen åkte vi hem till mamma för jag skulle hämta lite post sen bar det av till city gross och handla lite som vi behövde. och efter det blev det upp till jobb och lämna och hämta papper och sen sjukgymnasten och nu har vi nyss kommit hem :)
har egentligen en del arbeten jag tänkte jag skulle göra nu men jag är sjukt trött så ska lägga mig och vila en stund hade jag tänkt, får se om jag gör arbetena sen eller i helgen :)

ha det så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0