väla och lite annat :)

det blir en hemma kväll idag :) skönt faktiskt, inte helt fel och bara sitta hemma och kolla film och käka godis :) just nu håller jag på att laga mat, kotletter och klyftpotatis :) skit gott :)

va ju på väla innan med sara, handlade julklappar till mamma och mormor :) så får hoppas att det blir bra, nu har jag bara en julklapp kvar sen är jag färdig, skönt att va ute i god tid iallafall :) vissa har ju inte handlat någonting :P ja just det ska ju försöka hitta något till hg också :) och det är inte det lättaste.
men löser sig nog det med, är det någon som har ett tips så snälla säg det :) ?

nu ska jag fortsätta med min mat lagning, ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0