vilken dag :)


gick upp 0720 och började göra ve mig, gick till bussen och åkte till skolan lite innan 8 för att börja en hel dag med medicinsk grundkurs. först hade vi prov och det gick jäkligt bra för mig, hade 60 av 72 möjliga , känns riktigt skönt faktiskt. och detta va ju prov på allt, cellen, hjärtat, sinnesorganen,hjänan, matspjälkningen osv.

efter det va det självarbete med en massa frågor som vi skulle besvara, blev mest en massa prat men fick en massa gjort ändån :) blev uppföljning på det och sedan tandborstning på varandra hahhaha :P BLÖ !! men det fixade vi på vårt eget lilla sätt.

blev hämtad på skolan halv 4, åkte ut på systemet och handla till i morgon och inom väla och köpte paket till Hans. efter det åkte vi hem till mamma och jonny, hämtadde mitt schema till praktiken som börjar på måndag. snacka lite med dem och sedan pkte vi till maxi och handlade lite till ikväll. provsmakade en massa bröd där inne upptäckte jag va skit hungrig och prov smaka hur mkt som helst haha men blev iallafall två bröd :) gott till frukost i morgon :)

sitter just nu och inväntar Idol igen, just nu är det paus och sen kommer resten vid halv 11 ungefär.. så det är bara att vänta.. lägg dags i normal tid idag va tanken så man är pigg till i morgon , skönt att sova ut för det är det jag ska göra hela helgen för på måndag börjar jag kl 07.00 !!!! Herregud, upp klockan 6 .. =(
ajja det fixar sig , mitt shcema va rätt ok ändån, inte allt för många långa dagar och inte alltför många lediga dagar. bättre att va där ofta så man kommer in i det tycker jag, har ju bara 4 veckors praktik.

ajja nog diskuterat om det för ikväll iallafall :P

nu blir det tv och något gott , fast jag är rätt mätt efter kebab tallriken , hihi :)

ha det bra !
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0