efter en bra dag är det alltid..

skönt att komma hem :)
så enkelt är det, fick stressa som en ljude i morse för att inget blev som tänkt men skit i det, åkte iallafall till skolan och hade prov på hjärnan och sinnesorganen, och det gick faktiskt bra :) wiho .
blev godkänd och skönt känns det nu när man verkligen har pluggat så mkt.
gick bara till halv tolv idag och sen åkte jag hem, bytade om och sen blev jag upphämtad av josefin , åkte ut på Ikea för att fixa lite och sen vidare till mcdonalds , familia och en runda i stan :) fast det regna men men det dör man inte av ;P

blev mött av Hgs mormor och morfar i dörren så stod och pratade lite med de, sen nu sitter jag bara här för mig själv och tar det lugnt, skönt :)

i morrgon är det ingen skola och på fredag går vi bara från 10 till 12 :) gött :)

ha en bra kväll alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0