en helt underbar kväll !

Ja denna kvällen blev helt underbar, va iväg innan och vaccinerade mig , gjorde ju inte alls ont fakitskt kändes inte något alls i princip men nu börjar jag få ont i armen, känns jätte tung men så är det väl dom första 2 dagarna sen går väl det över .
hoppas jag iallafall :)

åkte till maxi och handlade till kvällens middag och lite så där, och ALLA va ju där .. aldrig mer jag ska handla på en fredag haha

åkte iallafall hem sen , Hg skulle laga middag till mig ikväll, och det lyckades han med KANON bra :)
fick kokt potatis, hemma lagade köttbullar och gräddsås och till efter rätt blev det brylepudding , sjukt gott va det :)

efter det blev det ett långt bad med skumm och ljus :) Myss till max :)
nu är det Idol som gäller och sen tokyo drift om min arm inte ruttnat haha :P

ha en bra kväll ! hörs i morron :)

Kiss


Kommentarer
Postat av: sarah

sååå söta ni e , hihi ! tack för en trevlig kväll ! PUSS PUSSS !!!

2009-10-18 @ 01:43:06
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0