Fix och trix :)

Japp en sån dag har det varit idag.

vaknade först klockan 9 i morse och va skit pigg men tänkte nej fan jag ska sova tills klockan ringer så jag e riktigt ut vilad så jag lyckades somna om :)
vaknade igen halv 11 och sen va dagen igång, först blev det ner på The Phone House och hämta min mobil som har varit på lagning nu hur många gånger som helst så väntar bara några dagar till så lär det väl va samma fel som tidigare. Om det inte skulle bli s¨å får jag väl rita ett kors i taket :P

vidare eter det till jobb och lämna papper och skrev på min ledighetsansökan :) måste ju ha tjänstledigt nu när jag går i skolan :) skönt känns det att veta att man har jobbet kvar i vilket fall som helst liksom..

efter det bar det av till Center Syd skulle hitta mig en jacka, ni vet en sån mitt i mellan jacka, inte för tjock och inte för tunn.. gick runder och runder och kolla allt möjligt , lyckades hitta en tjock tröja iallafall efter många om och men , finns ju ingenting nästan till tjejer om det inte ska vara en luvtröja eller en tunn kofta för då finns det. och JA det blev en huvtröja men denna va snygg haha ..

Hg hittade hur mkt som helst tyckte jag :) även han köpte en mitt i mellan jacka , och jag hittade också en till slut. det finns bara ett fel med den, där är INGEN luva. men jag får väl hoppas det inte regnar allt för mkt när jag ska gå ut annars får jag väl använda ett paraply helt enkelt.

gick runder där ett antal timmar sen blev det hem till Bjuv och hämta tjockare skor, börjar bli riktigt kallt på kvällarna nu och på morronen dessutom , känns som det är minus grader ute just nu :(
brrr.... :S
och inte har dom satt på någon värme här inne heller =/
får väl hoppas det kommer igång snart !

fick åka hem till min mormor också och hämta en massa post, min skylt hade ju också kommit :) Skit bra !
hoppas dck inte det är någon som tar den här då kommer jag bli skit skit skit ARRRRRRGGG !!

blev bara en kort runda hos mormor , va ju där igår och hälsa på henne och va med henne och handlade och allt, Myys :) ska dit nu snart igen har jag bestämt mig för med lille Rocky :) så jag hoppas bara att sarah och hans går med på det också hehe, men det brukar inte vara några problem :)

sen va det bara hem och börja plugga har ju prov i morgon igen om huden denna gången tror jag kan det mesta känns som det iallafall så får bara hoppas att det går bra också.. hel dag har vi i morgon skit tråkigt på en fredag liksom =/ men det brukar gå rätt fort så får hoppas att det gör det.

Blir att man får ta med sig mat till skolan nu också börjar bli lite dyrt om man ska äta ute varje dag, så min lilla snutt har gjort sallad till mig medans jag plugga :) Me Like you :)

Aa shit känns som jag hade mycket att skriva om nu :) borde egentligen gå och lägga mig för jag är skit trött och måste ju va pigg i morgon också :)

så ja jag tror jag går och lägger mig, ska bara kolla vem som går vidare i Idol :)

Ha det nice, sov gott ! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0