fredag, wiho =)

Började morgonen med att köra och hämta sara i laröd och sen åkte vi till skolan , kom lagom till lunch så vi satte oss ner och käkade pannkakor som hon hade lagat till oss, gott va det haha :) vissa andra personer brukar äta hemma och sen komma till skolan men inte vi inte :P

hade ju prov sedan och det gick inte alls något bra för mig och verkade inte göra det för någon annan heller.. men men får ju göra om det i värsta fall.. så blev bara kort dag idag hade provet och sen slutade vi så jag har nyss kommit hem :) så nu ska man bara sitta här och vänta till klockan halv 6 eller ja lite innan kanske så jag är där i tid , får hoppas jag inte blir en gris nu haha :) Nöff :P
 

och varför vill min msn inte fungera ? :(
suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0