Godkväll !

vaknade ganska tidigt idag och satte mig för att göra klart ett utav mina arbeten och det lyckades jag med, kanske något som ska läggas till men det kan man ju fixa innan jag skickar in det. sen kom Hg och Fredde hem och vi skulle ut på Familia, de hade ju så här att om man handlade för 500 kronor i en utav deras butiker så hade man en chans att vinna en shopping dag för 30 000 kr , hade inte varit helt fel det där alltså speciellt inte nu när det snart är jul.. men men vi handlade iallafall ingenting , haha ! måste spara pengar till lite annat helt enkelt.

blev en sväng till väla också skulle kolla om de hade någon billig boxningssäck och ja vi hittade en men efter allt man var tvungen att köpa till så blev det inte så billigt så sket i det och åkte hem igen, vi låg här alla 3 lite halv döda hehe , kändes som alla va lite sega :P

Idag va tanken att vi skulle göra någonting så vi började med att beställa hem pizza, va inte så gott som vanligt men det gick ner , sen satt vi här vid vårt kära farmville och fundera och fundera efter många om och men följde vi med Hans till Maxi och köpte lite gott, va faktiskt ganska skönt med en promenad fast det va lite kallt.
så vi satte oss iallafall inne hos dom ett tag, kolla tv och kela med lilla Rocky helt plötsligt va klockan halv 11 och vi gick in här igen så nu har jag precis duschat riktigt skönt var det och just nu sitter jag här ganska rastlös och väntar på att min farm ska växa haha ..

Nu har Mamma och Jonny kommit hem från semestern, de har ju varit i Cypern en vecka :) lyckos dom, så ska åka hem en sväng i morgon och säga hej och lite sådär :)

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0