helt ok :)

lördagen blev hur bra som helst faktiskt, va ju hemma ett bra tag och snacka med mormor , åkte sedan hem igen med rocky och la mig o vila en stund eftersom jag inte mådde så himla bra, hjälpte dock inte haha :(

gick över till sarah och hans iallafall tanken va ju att jag och sarah skulle göra något men när klockan va halv 11 så sket vi i det haha , tiden gick så fort.. kolla catwomen MJAOuu =) och lite sånt gott .. spenderade sen halva kvällen utav att leta upp en massa filmer , gick inte allt för bra men emen :)

knallade iallafall hem vid halv 2 tiden något sånt där och gick och la mig, hade ju fått skit ont i min hals och huvud och hosta och fortfarande ont i min arm, va den där sprutan verkligen så bra ? Hmm :(

så det va faktiskt ganska skönt att bara ta det lugnt igår med..

vaknade nyss så får se vad som händer idag , något får det bli för pallar inte sitta här hela denna dagen med..

ha det gutt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0