Ledig idag =)

Idag va det ingen skola, skönt fakitskt fick sova lite längre iallafll :) gick upp och gjorde mig i ordning och sen åkte vi hem till mormor och fixa ett kuvert och sen stack vi ner i stan, har ju varit på jakt efter en väska nu hur länge som helst eftersom min bara hängde i snöre typ. men eftersom jag redan har hittat en väska för SKIT längesen som jag ångrar idag att jag inte köpte så kollade jag ju självklart bara efter en sån och dom jag hitta som va snygga kosta typ 2000 och det har jag inte lust att lägga på en väska som jag känner att det inte riktigt är den jag vill ha .. men men hittade iallafall ingen.. åkte ut på Familia också och där hitta jag en väska som får duga så länge iallafall :) Skönt att ha det fixat ! slipper man gå och undra när den man har ska släppa i handtagen och allt bara ska trilla ut.. jaja :)
stack hem till Hgs föräldrar och vänta på Fredde skulle komma, skulle ju med han ner när han skulle tatuera sig :)
fastnade dock på Telenor och Hg fick sig en ny telefon och det har jag också :D hans gamla hahha i några veckor sen ska jag också ha ny :P

aja efter allt fix och don i stan så åkte vi hem och lagade tacos skit gott :) och nu har vi precis solar , kallt som fasiken va där men jag hoppas det har hänt något iallafall :)
Nu blir det tv och sen sovdags, skolan i morgon :)

Natti Natti  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0