lite om helgen !

Fredag började med att man skulle ta bussen hem från skolan, och inte fan kom där någor 1a så fick stå där och frysa hur länge som helst och när bussen väl kom så va det ju stopp i halva stan eftersom det är väg arbete. men efter många om och men kom jag hem .

blev kina mat och Idol på kvällen en runda hos sarh och hans blev det med , sen va det sängdags för min del eftersom jag skulle jobba dagen efter.

lördagen började med att jag sov ut vilket va skit skönt, började på ett av mina arbeten lite smått och sedan bar det av till jobb, jobbade faktiskt med en helt ny person och det gick skit bra :) efter det blev det bara hem och byta om snabbt och sen ner till stan med Sarah och tog en cider på stinsen och sen åkte vi hem igen , riktigt skönt att man bara kan göra så utan att festa fast det är lördag liksom :) blev lite snack inne hos sarah också efter som Hg satt där med Hans :)

och söndagen spendera jag mest framför den här datan faktiskt, va ju tvungen att göra klart mina arbeten och det tog sin lilla tid innan det va gjort, hann iallafall ut på City gross och handlade en massa, nästa gång ska vi fan ta en vagn hahha blev lite tungt :P och fy sören vad det regna och blåste när vi kom dit , Blö :(

idag har jag inte gjort mer än att pluggat hemma hos mamma hela dagen typ :) skönt att komma hem också :)
nej nu får jag lämna detta för snart kommer dom två tomtarna med sin lilla vove och hälsar på :)

Puss Hejs :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tomte på dig själv duu :) hihi ..

2009-10-05 @ 23:39:52
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0