lördagskväll och ett innebär..

lite öl :) haha nej vi är båda trötta på att bara sitta här så ikväll ska vi ut och ta en öl är tanken, inte festa utan bara ut och träffa folk och ta något att dricka :) ska bli skönt faktiskt.
har haft full rulle hela dagen, hgs föräldrar kom hit i morse med vår tvättmaskin och sen kom sarah och lämna lilla rocky, sen åkte vi tre ut till påarp och hämta ett par högtalare, väldigt stora men det får funka så länge :)
efter det åkte vi hem och lämnade det och koppla in de och sånt sen blev det pålsjöskog och rocky fick springa jävlar i det haha :) riktigt skönt va det att komma ut en runda, sen blev dt hem och laga mat och nu för en stund sen så var jag inne och lämna rocky och snacka lite skit med sarah och hans :)

hade hellre varit i köpenhamn ikväll på sensation. ångara mig sjukt mkt att jag inte köpte en biljett för fy fan va kul jag hade förra året. det är lätt en av de bästa upplevelserna jag ahr varit med om ;)

nej nu ska jag göra ve mig. ha en bra kväll :)



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0