Massa plugg =/

känns som det är det ända jag gör hela tiden .. fan hinner knappt med något annat men antar man får ta de ..
sitter här med böckerna nu inför ett prov i morgon , och när man väl kommer hem från skolan i morgon så blir det att man öppnar böckerna igen för ytterligare ett prov på fredag.. pust =/

Va iallafall på sjukan i morse med Hg och nu har han ju äntligen blivit av med skenan på benet :) så får bara hoppas att allt går som det ska nu :)

blev frukost på Ikea, köttbullar MUMS :D haha..

ska snart ner och fixa mitt hår, skönt ska det bli har bara längtat efter det hur länge som helst nu :) så hoppas att det ska bli bra :)

nej nu blir det lite mer plugg och sen är det dags att göra ve sig ska ju va där nere klockan 4 :)

skriver kanske mer sen om jag hinner :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0